Liatoppen 11.4.2015:

Postet av Markane IL den 11. Apr 2015

Topp-10 plassering til Maren Hjelmeset Kirkeeide og Aksel Mathias Meland på sprinten

Maren Hjelmeset Kirkeeide. Foto: Markane IL

Maren Hjelmeset Kirkeeide kom på 6. plass i J12 under sprinten på Liatoppen i dag. Arkivfoto: Markane IL

Mange unge lovande skiskyttar var i aksjon under sprinten på Liatoppen i dag. Fleire av klassene hadde godt over 100 deltakarar. Mange frå Markane fekk fine plasseringar og to kom inn blant topp ti i sine klassar. Best plassering av våre i dag fekk Maren Hjelmeset Kirkeeide med ein 6. plass i klasse J12. Med to strafferundar var ho 57 sek etter klassevinnaren Ida Molde Lappegård frå Ål IL som skaut feilfritt. I same klassa kom Emilie Flo Stavik på ein fin 17. plass sjølv om det var seks bom på standplass. Hedda Garlid Hilde imponerte på standplass med berre ein strafferunde og vart nummer 42.

Også Aksel Mathias Meland sikra seg ei plassering blant dei ti beste då han vart nummer åtte i klasse G16. Med totalt tre strafferundar var han akkurat 1 min etter klassevinnar Pierre Monney frå Frankrike som skaut feilfritt. I same klassa kom Magnus Arntsen på ein 45. plass, også han med tre bom.

Sigurd Fotland Fænn sikra seg ein flott 11. plass i klasse G13. Med totalt tre strafferundar var han 1 min 6 sek etter Arnt Johan Tungen frå Orkdal som berre hadde ein bom. I same klassa vart Oskar Guddal Breivik nummer 48 med totalt fem bom.

Anne Marie Roset kom på ein 18. plass i klasse J15. Med totalt fire strafferundar var ho 3 min 13 sek etter vinnaren Åsne Skrede frå Geilo IL.

Magnus Midthjell Gjørven kom på ein fin 35. plass i G14. Han imponerte på standplass som ein av to løparar i klassa som skaut to fulle hus. Han var 3 min etter klassevinnar Eirik Idland frå Figgjo IL. Magnus Seljeset frå Hornindal IL kom på 6. plass i klassa.

I klasse G12 var det Jon Erlend Bø som fekk best plassering av våre med ein flott 28. plass. Med totalt fire strafferundar var han 1 min 24 sek etter vinnaren Eirik Sporaland frå Figgjo IL. I same klassa vart Anders Svarstad Hole nr 82 og Håvard Tonning nr 104.

Simon Hjelmeset Kirkeeide tok ein 38.plass i klasse G15. Med fire strafferundar var han 2 min 51 sek etter vinnaren Ørjan Moseng frå Røros IL.

Fleire lag frå Nordfjord hadde løparar som gjorde det svært så godt. I klasse J16 gjekk Sigrid Flo Bødal heilt til topps med god fart i sporet og feilfri skyting.

I dei urangerte klassane for 10 år og yngre hadde MIL to deltakarar: Oddrun Hjelmeset Kirkeeide og Mari Sofi Meland som begge skaut feilfritt.

Samla resultatliste frå sprinten her:

Resultatliste Bendit Liatoppen sprint 11.4.2015.

Vinnarar av treningstur.

Aksel Mathias Meland var ein av fem gutar og fem jenter i 15-16-årsklassa som vann seg treningstur til Frankrike. Foto: TSN

Aksel Mathias Meland vart nummer åtte. Foto: TSN

Aksel Mathias Meland kom på åttandeplass i G