Holmenkollen 15.3.2015:

Postet av Markane IL den 15. Mar 2015

15. plass til Sogn og Fjordane i Ungdomsstafetten

Simon Hjelmeset Kirkeeide. Foto: TSN

Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk andre etappe på laget frå Sogn og Fjordane som vart nr 15 i Ungdomsstafetten i Holmenkollen. Foto: TSN

Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk andre etappe på laget frå Sogn og Fjordane under Ungdomsstafetten i Holmenkollen. Med seg på laget hadde han Ane Brekke, Inga Kårstad Skaar og Brage Burø Sunde. Distansen var 4 x 3,75 km i fri teknikk.

Sogn og Fjordane sitt lag låg på 27. plass etter første etappe. Simon gjekk ein svært god andre etappe og fekk nest beste etappetid. I løpet av etappen gjekk han også laget opp til ein 16. plass. På dei to siste etappane klarte laget frå Sogn og Fjordane å klatre endå ei plassering og enda til slutt på ein 15. plass, 1 min 59.7 sek etter vinnaren.

Stafetten vart vunnen av Buskerud. Oppland sikra andreplassen medan Akershus vart nummer tre.

Resultat frå Ungdomsstafetten Holmenkollen 15.3.2015