Innbyding til Oldestafetten 2016

Postet av Markane IL den 15. Apr 2016

Søndag 24.april er det klart for Oldestafetten 2016. Vi håper det også i år vert fleire lag frå Markane IL på startlista. Påmeldingsfristen er tysdag 19.april.

Det er mogleg å stille lag i klasse for gutar, jenter, damer, herrer, veteran og open klasse. Her er også ministafett for 6-10-åringar.

Gute- og jenteklassane er for deltakarar i alderen 11-16 år. (Født 2000-2005). Samla alder på dei fem deltakarane på laget kan ikkje overstige 67år.

Alle som ønskjer å delta for Markane, sender e-post til antoniak@online.no med namn samt fødselsår for dei under 16 år snarast!

Sidan vi veit at mange av Markane sine medlemer også er aktive i andre lag, gjer vi merksame på at det er berre er lov til å konkurrere for ein friidrettsklubb i same sesong. Markane kjem ikkje til å ha friidrettstreningar så for dei som satsar og trenar friidrett, vil det vere naturleg å representere andre klubbar. Men alle som ønskjer å delta på bane eller løp for Markane IL i sesongen 2016 er velkomne til dette!

Fullstendig innbyding til Oldestafetten:

Innbyding Oldestafetten 2016