Olina Svarstad Heggdal tok sølv på Hovudlandsrennet!

Postet av Markane IL den 17. Feb 2024

Olina Svarstad Heggdal tok sølv på normalen i J15 på Hovudlandsrennet i skiskyting på Vingrom.

I mål var ho 17 sekund etter vinnaren Ragnhild Nygård Bjerkås frå Rennebu IL. Bjerkås skaut som den einaste i feltet feilfritt på begge skytingane. Også Olina gjorde det godt på standplass med fullt hus på den første skytinga og ein bom på den andre. Bronsen gjekk til Maria Sæther Verdenius frå Vingelen IL som var 38,2 sekund etter vinnaren med totalt fire bom. I alt 50 jenter frå heile landet konkurrerte i klassen.

Hovudlandsrennet starta i går med konkurranse i skiskyttarcross. Også her gjorde Olina flott innsats med ein 6.plass i klassa, I denne konkurransen var ho 58,7 sekund etter vinnaren som vart Maria Sæther Verdenius frå Vingelen IL. Begge hadde totalt tre bom på dei to skytingane.

Hovudlandsrennet vart avslutta i morgon med stafettar. Olina Svarstad Heggdal skal der gå siste etappen på Sogn og Fjordane sitt J15-16 lag. Dei to andre på laget er Ida Frøysland frå Førde IL og Ronja Haughovd frå Stårheim IL

Resultatliste Hovudlandsrennet skiskyting J15 normal Dato: 17.02.2024k

Resultatliste Hovudlandrennet skiskyting J15 skiskyttarcross 16.02.2024