Bendit Liatoppen Skiskyttarfestival 08.04.2011:

Postet av Markane IL den 9. Apr 2011

Siger til Johan Eirik Meland på fellesstarten!

Johan Eirik Meland. Foto: John Roger Meland

Johan Eirik Meland gjekk heilt til topps på fellesstarten under skiskyttaravslutninga på Bendit Liatoppen. I klassa M17 vann han suverent 38 sekund føre Fredrik Lundberg Grønolen, Vinrom IL og 47 sekund føre Håkon Livik frå Meråker IL.

Markane IL hadde også fleire stafettlag i aksjon på Liatoppen. Aller best gjekk det for laget i klassen guter 11-12 år som endte heilt oppe på fjerdeplass berre 50 sekund etter vinnarlaget frå Figgjo IL. Laget frå Markane bestod av Aksel Meland, Magnus Arntsen og Simon Hjelmeset Kirkeeide.

I stafettklassa for gutar 13-16 år gjekk sigeren til Simostranda IL. Markane lag 1 (Lars Midthjell Gjørven, Gaute Bø og Georg Kristian Halsteinslid) vart nummer 25 medan Markane lag 2 (Håkon Midthjell Gjørven, Grim Nygård og Andreas Halsteinslid) kom i mål til 66.plass.

Fullstendig resultatliste fellesstarten Bendit Liatoppen

Fulllstendig resultatliste frå stafettane på Bendit Liatoppen